Reinhaldstenester
- ein enklare kvardag
Groven Camping & Hyttegrend er ei
offentleg godkjent reinhaldsbedrift og tilbyr reinhald av din bustad, hytte
eller bedrift i Åmot. Dette vert eit prøveprosjekt fram til sommaren 2021.
Me tar på oss reinhaldsoppdrag som
standard husvask -fast eller enkelt oppdrag, storvask og nedvasking.
Me tar også på oss vaktmeistar oppgåver
som snomåking.
Ta kontakt med oss for eit tilbod:
post@grovencamping.no
Tlf 90956484
Våre servicemedarbeiderar er forsikra, har
tariffløn, fast ansettelse, fått opplæring og får jamleg oppfølging.
Standar husvask inneber:
- Støvtørking av lett
tilgjengelege flater i alle rom
- Støvsuging av sofa, lenestol
gulv og tepper
- Vask av kjøkken, benkar og
bord, flekkar fjernast på skapfrontar, platetopp m.m.
- Reingjering av bad. Vask av
speil, servant, dusj\badekar og toalett. Vask av lett tilgjengelege flater.
- Vask av alle golv og trapper
Oppstartpakke ved fast vask:
Ved fyrste vask utfører me ein
oppstartspakke. Det betyr at me brukar litt ekstra tid for å bli kjent med din
bustad \leilegheit og legg eit godt grunnlag for vidare reingjering. Me
reingjer då ekstra godt spesielt på bad og kjøkken+ listar og dørblad og synlege
flekkar på overflater.
Hovudreingjering/storvask inneber:
- Grundig støvtørking av lett
tilgjengelege flater i alle rom (inntil 180høgde)
- Vask av listar, karmar,
brytarar
- Vask av skap\skuffar utvendig
- Vask av tak og veggar
- Støvsuging av sofa, lenestol
golv og tepper
- Vask av kjøkken, benkar og
bord, platetopp, innreiing utvendig m.m.
- Reingjering av bad , toalett
og vaskerom
- Vask av alle golv
I tillegg kan du bestille ekstra
tenester som:
- Sengetøysskift
- Vindaugsvask
- Vask av kvitevarer
For utvendig vindaugsvask må vindauga
enten vere vendbare eller tilgjengelege utan bruk av lift eller stige.
Av HMS omsyn flytt me ikkje tunge
gjenstandar eller møblar under vask. Me kan vaske bak desse dersom dei dragast
fram før oppdraget startar.
Slik fungerer det i praksis
Avtale\ samarbeid: Alle
avtaler og tilbakemeldingar skal gå igjennom Elin eller Odd Arne.
Me tar med
reingjeringsutstyret: Våre reinhaldarar
har med eige reingjeringsutstyr som vaskestav og moppar,
mikrofiberklutar og reingjeringsmiddel til dei ulike overflatene. Ynskjer du at kun ditt
reinhaldsutstyr blir bruka i din heim, gjer me avtale på dette i forkant. Flott om du har støvsugar.
Tilpassa vask: Du bestemmer
sjølv kor omfattande reingjeringa skal vere. Dette avtalast i forkant.
Skriftleg avtale: Du får
skriftleg avtale før oppstart. Ved avvik
må dette meldast til Groven Camping & Hyttegrend innan 24timar.
Godkjent reinhaldsbedrift:
Groven Camping & Hyttegrend er godkjent av Arbeidstilsynet og har alle
forsikringar i orden. Våre tenestar er sjølvsagt «kvite», trygge og enkle.
Pris & betaling: Timepris,
og faktura sendast ut ein gong i månaden – eller etter avtale.
Fornøgd garanti: Me har
kvalitetsgaranti på all vask me utfører- du skal vere fornøgd, og det skal vera
reingjort som avtalt. Det betyr at du innan 24timar har moglegheitene for å varsle via tlf eller mail om
eventuelle manglar ved vasken. Groven Camping forbeheld seg retten til å
utbetre avviket utan at det medfører reduksjon i prisen eller anna form for erstatning. Eventuelle eigne
utbetringar kompenserast ikkje.
RIS & Ros: Dette er ei ny
prøvesatsing for Groven Camping & Hyttegrend og me er svært takksame for
all ris og ros. Direkte tilbakemeldingar er viktig for å utarbeide eit
godt produkt til deg som tenestemottakar.
Rutiner i forbindelse med Corona-viruset
Rutiner for våre servicemedarbeidarar i
forbindelse med Covid-19
Me har etablerte gode rutiner for å hindre
smitte spreiing av Covid-19.
Covid-19 er eit virus med membran, noko
som gjer det enkelt å inaktivere utanfor kroppen. Me følger anbefalingane om
vask med mikrofiber og feittløyseleg såpe til vanleg husvask.
Me brukar klutar og moppar kunn til din heim,
og desse blir vaska på 90 grader
Utstyret vårt vaskast kvar dag – og
kontaktpunkta på utstyret vaskast mellom kvar kunde.
Då ein del av våre kundar er heime når me
kjem, har våre servicemedarbeidarar fokus på å holde minst 1-2 meters avstand. Handhelser
ikkje på kundar, dette for å beskytte både kundar og servicemedarbeidarar.
Me brukar Munnbind, hanskar og skoovertrekk
Karantene – kundar og servicemedarbeidarar
Vi forheld oss til dei gjeldande råd som
FHI gjev til ei kvar tid.
Eventuelle kundar som er satt i karantene
eller er sjuk, vil ikkje kunne mota tenester frå oss. Ved sjukdom eller symptom
ver vennleg å ta kontakt for avbestilling eller utsetting av reinhald.
Blir våre servicemedarbeidarar sjuke eller
satt i karantene, kontaktar me dykk for avbestilling eller utsetting av
reinhald.
Våre avbestillingsreglar
Er man sett i karantene med Covid-19, så
kan me ikkje gjennomføre vasken. Ta kontakt med oss snarast mogleg.
Har du symptom på luftvegsinfeksjon eller
er sjuk, kan me ikkje gjennomføre vasken. Ta kontakt med oss.
Me ynskjer sjølvsagt å vise fleksibilitet,
me kan gjerne flytte vasken, eller me kan ta utvendig vindusvask for deg om
veret tillet det. Har du spørsmål, er du hjarteleg velkommen til å ta kontakt
med oss.
Send oss ein e-post